چرا باید اسپانسر رویداد یا فعالیتی شویم؟

چرا باید اسپانسر رویداد یا فعالیتی شویم؟

1398-01-06 2 دیدگاه

چرا باید اسپانسر رویداد یا فعالیتی شویم؟ حامیان مالی یا اسپانسر ها، هزینه یا محصولات و خدمات  خود را برای حمایت از رویدادها، نمایشگاههای تجاری یا تیم ها ارائه می دهند. در عوض، برند آنها درمعرض دید قرار می گیرد. اصلا اسپانسر یک رویداد یا فعالیت شدن چه مزایایی نسبت به سایر روش های تبلیغاتی برای صاحبان شرکت ها و برندها دارد؟ این شاید سوال بسیاری از مخاطبین اسپانسر یاب باشد. در این مقاله به طور خلاصه به آن پاسخ می دهیم. با ما همراه باشید.

ایجاد یک تصویر از موفقیت و اقتدار کسب و کار شما یک راه هوشمند برای جلب بیشتر مشتری بیشتر است.مردم خواهان تجارت با شرکت هایی هستند که فکر می کنند انتظارات آنها را برآورده می کند. زمانی کسب و کارتان سودآور است، که مشتریان فکر کنند شما می توانید آنچه را که نیاز دارند ارائه دهید. جالب است بدانید، شرکت  ESP Properties پیش بینی کرده بود که هزینه های حمایتی ۲۰۱۸ در آمریکای شمالی به میزان ۲۴٫۲ میلیارد دلار و در جهان ۶۵٫۸ میلیارد دلار باشد که رقم قابل ملاحظه ای است.

اگر می خواهید درآمد کسب و کارتان را ارتقاء دهید و در بازاریابی از دیگر رقبا متفاوت باشید. در اینجا ۱۰ دلیل برای انجام حمایت مالی ذکر می کنیم:

 

۱: نمایش برند اسپانسر رویداد

حمایت مالی یا اسپانسرشیپ ، تصویری از نام تجاری شما را در معرض دید کسانی قرار می دهد که احتمالا نام برند شما را تا بحال نشنیده اند. هر چه رویداد بزرگتر باشد مخاطبان شما بیشتر خواهد بود. البته رسانه ها نیز در روزهای قبل و بعد از رویداد به شناساندن بهتر شما کمک خواهند کرد.

۲: بازاریابی هدفمند برای اسپانسر رویداد

به طور خلاصه، انتخاب رویداد صحیح و مناسب به جذب مشتریان قطعی بسیار کمک می کند. رویداد های مورد حمایت شما به مخاطبان و سازمان های مرتبط کمک می کند و این تاثیر مثبت به سود حامی مالی است. می توانید در رویداد ها از دادن کارت تخفیف و یا هدایای کوچک و جذاب به نفع خودتان استفاده کنید.

۳: جلب توجه مصرف کنندگان به سود اسپانسر

مطمئن باشید اگر نام برند به رویدادهای برجسته گره بخورد نظرات در مورد برند شما مثبت خواهد شد. اگر از سازمان های معتبر حمایت کنید، مشتریان از اعتبار کسب و کار شما اطمینان خواهند یافت. در یک بررسی، مؤسسه Event Marketing ، دریافت که ۷۴ درصد از مصرف کنندگان بعد از قرار گرفتن در معرض رویداد مارکدار به احتمال بسیار زیاد محصولات تبلیغ شده را می خرند. از نفوذی که به عنوان یک حامی مالی کسب می کنید، برای رشد شهرت خود در جامعه خود استفاده کنید.

۴: رهبری کارآمد منافع

نه تنها میزبانی از یک رویداد به شما مشتریانی احتمالی می بخشد بلکه آنها نمایانگر بخش انسانی کسب و کار شما می باشند. نصف راه ایجاد یک وفاداری به برندتان ایجاد یک اتصال عاطفی با مشتریان است. برای مدیریت صحیح باید مصرف کنندگان را بهتر شناخت و این آشنایی در ملاقات حضوری خیل آنها در یک مکان بسیار کارآمد است. بد نیست یک مسابقه با ارائه پرسشنامه های دلخواهتان از مصرف کنندگان راه بیاندازید!

۵: ارتقاء فروش اسپانسر رویداد

یک رستوران محلی را در نظر بگیرید. صاحب رستوران با حمایت از تیم آن شهر یا منطقه می تواند بسیاری از هوادارانی را که برای دیدن مسابقه مراجعه می کنند را جلب کند. این در مورد گروه موسیقی و… نیز صدق می کند. بسیاری از تولید کننده ها بخش عمده فروش خود را در نمایشگاه ها به ثبت می رسانند. این موقعیت بسیار مناسبی برای حمایت مالی است! هر چقدر ترافیک آن نمایشگاه بیشتر باشد سود شما بیشتر خواهد بود.

۶: ارتقاء اعتبار اجتماعی اسپانسر رویداد

تقویت تصویر کسب و کار شما یکی از ارزشمندترین مزایای حمایت از رویداد است. مشتریان عاشق مارک هایی هستند که حاوی پیام های مثبت و کمک به جامعه هستند. پیوند کسب و کارتان به یک ارزش می تواند حمایت طولانی مدت کسب کند و توجه رسانه ها را جلب نماید.اگر شما در جامعه محلی سرمایه گذاری کنید، مردم انگیزه بیشتری برای حمایت از کسب و کار شما دارند. یافتن آنچه که برای مشتریان اهمیت دارد و با علایق و ارزش هایشان منطبق است روش مناسبی است.

۷: استراتژی تولید محتوا

تولید محتوا و تبلیغات از سوی یک برند به صورت مستقیم آنچنان جذاب نیست. اما زمانیکه افراد عادی در شبکه های اجتماعی خود موجب تبلیغ شما و برندتان باشند قضیه برعکس است. طبق آمارESP، ۹۸ درصد از اسپانسرها از رسانه های مختلف برای انتشار رویداد مورد حمایت استفاده می کنند. همچنین تاثیر رویداد بر جامعه با انتشار محتوا توسط شرکت کنندگان بسیار زیاد است.

۸: پایش مخاطبان

برای صاحبان کسب وکارهای نوپا، حمایت از یک رویداد بسیار کارآمد است. چرا که با بررسی آماری و فیدبک های دریافتی از مخاطبان خود می توانند به ایده های تجاری مفید و ارزشمندی برسند که در هیچ روشی غیر از اسپانسرینگ ممکن نیست. آمار نشان می دهد ۳۰ درصد از کل ایده های تجاری برخی از شرکت های اسپانسر، برآمده از دل رویداد های مورد حمایتشان بوده است!

۹: روابط تجاری

رویدادها مکان های عالی برای پیدا کردن کسب و کارهای غیر رقابتی هستند که می توانید با آنها در آینده همکاری کنید.صاحبان کسب و کار کوچک اکثرا برای همکاری با شرکای تجاری بزرگتر در ازای انجام بخشی از امور راضی هستند. با یافتن شریک تجاری مناسب هدف خود را با بازیکنان کلیدی جدیدی دنبال کنید!

۱۰: بازگشت سرمایه

برنامه شما فروش باشد یا نباشد، رویداد ها موجب ایجاد روابط با کیفیت می شوند. شما الزاما نیازی به سود زیاد در روز رویداد ندارید. بهتر است یک برنامه بلند مدت برای سرمایه گذاری در اسپانسرینگ داشته باشید. در یک نظر سنجی توسط ESP، ۵۵ درصد از اسپانسرها اظهار کرده اند که در عرض یکسال بازگشت سرمایه داشته اند. پس بهتر است قبل از شروع حمایت، تعیین کنید به چه چیزی می خواهید برسید. در مقالات بعدی به روش ها و اصول هدف گذاری قبل از اسپانسری خواهیم پرداخت. همچنین دانستن شیوه اخذ گزارش مالی بعد از اسپانسرشیپ نیز ضروری است.


{تالیف توسط گروه بازاریابی اسپانسریاب <کپی فقط با ذکر منبع>}


اشتراک گذاری لینک این صفحه با:

2 دیدگاه

  1. توجه : توجه:
    1400-02-02

    زمانیکه که شما توی این سایت و هر سایت دیگه ای عضو میشید و اطلاعات تماستون رو قرار میدید، امکان داره هر فردی (با هر هدفی) با شما تماس بگیره و دلالی کنه این وسط.
    فردی با من که آگهی برای جذب اسپانسر گذاشته بودم تماس گرفت و خودشو نماینده اسپانسریاب معرفی کرد، از طریق تیکیت به پشتیبانی سایت اطلاع دادم و گفتند که اگه کسی زنگ زد و خودشو اسپانسریاب و یا وابسته به این سایت معرفی کرد شماره تلفن و اطلاعاتشو بدید تا ازش شکایت کنیم. مراقب باشید

    • گروه اسپانسریاب
      1400-02-02

      تشکر از اطلاع رسانی شما

اظهار نظر کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.