آیا اسپانسرینگ مختص کسب و کار های بزرگ و برندهای مشهور است؟

آیا اسپانسرینگ مختص کسب و کار های بزرگ و برندهای مشهور است؟

1399-03-15 7 دیدگاه

به نظر شما آیا اسپانسرینگ مختص کسب و کار های بزرگ و برندهای شناخته شده است؟

این سوال بسیاری از صاحبان برند و مالکین نشان های تجاری است. البته که پاسخ منفی است! در این مقاله از اسپانسریاب بیشتر در این باره بحث خواهیم کرد. لطفا همراه ما باشید.

اسپانسرشیپ تبلیغات تلویزیونی نیست که بر اساس مدت زمان نمایش تبلیغ محصول هزینه ثابتی پرداخت کنید. بلکه هزینه مورد نظر شماست که رویداد تبلیغاتی و نحوه نمایش برند شما را تعیین می کند. همه شرکت ها با هر بودجه ای می توانند هر سطحی از رویداد یا فعالیت را انتخاب کنند.

یکی دیگر از ویژگی های اسپانسرشیپ، امکان هدف گذاری جغرافیایی است. این هدف گذاری میتواند بین المللی و در جام جهانی باشد یا مسابقات محلی در یک منطقه کوچک باشد. یعنی حتی یک کسب و کار کوچک نیز در یک محله می تواند اسپانسر شود.

اسپانسرینگ میتواند به شرکتهای نوپا و برندهای کوچک برای شناخته شدن کمک کند. پس برای برندینگ محصولتان به اسپانسرشیپ به عنوان یکی از اولین راه حل ها نگاه کنید. همانگونه که نشان های تجاری بزرگ در شروع تجارت خود اینگونه عمل کرده اند.

تا اینجا به دو دغدغه اصلی صاحبان برند پاسخ داده شده است. یکی درباره میزان بودجه لازم برای شروع اسپانسری و دیگری بحث شهرت برند بود. به بیان دیگر، برای اسپانسری نه نیاز به سرمایه کلان داریم و نه نیازمند شهرت هستیم. بلکه موضوع کاملا برعکس است. اما مرور دو ویژگی جذاب در اسپانسری خالی از لطف نیست:

  • در اسپانسرشیپ با اتمام رویداد تبلیغات تمام نمی شود. بلکه به عنوان یک حسن سابقه باقی می ماند.
  • میزان تاثیرگذاری اسپانسرینگ بیش از هر روش دیگری در برندسازی است. چرا که دهها روش برای هدف گذاری روی مخاطبین ممکن است. از سن و جنسیت مخاطب گرفته تا علاقه مندی و سلیقه شان در دسترس است. در نتیجه، اسپانسرها بیشترین بازده را از سرمایه گذاری خود دارند.

در نهایت میتوان گفت: اسپانسرینگ مختص کسب و کار های خاص نیست. بلکه مناسب همه برندها و کسب و کارهاست. ضمنا پیشنهاد ما به عزیزانی که قصد حمایت دارند، مطالعه مطالب بیشتر در وبلاگ است. آشنایی بهتر افراد از مزایا و البته اصول اسپانسرینگ دغدغه اصلی ماست.

از توجه شما سپاسگزاریم.

{نویسنده: تیم تولید محتوای اسپانسریاب >کپی فقط با ذکر منبع}


اشتراک گذاری لینک این صفحه با:

7 دیدگاه

  1. آبسردکن پنج شیر
    1399-07-20

    اقا خیلی وبسایتتون عالیه

    • گروه اسپانسریاب
      1399-07-25

      سلام،
      از لطفی که به اسپانسر یاب دارید متشکریم

  2. dunro.com
    1399-08-16

    سلام.خواستم بابت وبسایت خوبتون ازتون
    تشکر کنم و امیدوارم باعث ایجاد انگیزه براتون
    بشه

    • گروه اسپانسریاب
      1399-08-17

      سلام. با آرزوی موفقیت برای شما، به نمایندگی از تیم اسپانسر یاب، از لطف شما سپاسگزاریم

  3. توجه : توجه:
    1400-02-02

    زمانیکه که شما توی این سایت و هر سایت دیگه ای عضو میشید و اطلاعات تماستون رو قرار میدید، امکان داره هر فردی (با هر هدفی) با شما تماس بگیره و دلالی کنه این وسط.
    فردی با من که آگهی برای جذب اسپانسر گذاشته بودم تماس گرفت و خودشو نماینده اسپانسریاب معرفی کرد، از طریق تیکیت به پشتیبانی سایت اطلاع دادم و گفتند که اگه کسی زنگ زد و خودشو اسپانسریاب و یا وابسته به این سایت معرفی کرد شماره تلفن و اطلاعاتشو بدید تا ازش شکایت کنیم. مراقب باشید

  4. عابدی
    1400-02-03

    تولیدی پوشاک نامی، نیاز به حامی مالی دارد . شرایط دلخواه اسپانسر قابل پیاده سازی و همکاری است.

    • گروه اسپانسریاب
      1400-02-04

      با سلام،
      می توانید با ایجاد حساب کاربری برای خود (به صورت رایگان) یا انتشار آگهی همکاری اقدام به ثبت درخواست اسپانسر کنید.
      موفق باشید

اظهار نظر کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.