تکمیل مشخصات کاربری اسپانسرها و اسپانسرجو

تکمیل مشخصات کاربری اسپانسرها و اسپانسرجوها

1399-03-24 5 دیدگاه

موضوع اطلاعیه : تکمیل مشخصات کاربری اسپانسرها و اسپانسرجوها

به اطلاع می رساند، امکان ثبت مشخصات کاربری برای اسپانسرها و اسپانسرجوها فراهم شده است. ضمنا بزودی در اسپانسریاب، پروفایل اسپانسرهای داوطلب نیز نمایش داده خواهد شد. لذا کاربران جهت افزایش شانس همکاری خود بایستی در اولین فرصت اقدام به تکمیل مشخصات کاربری خود در پروفایل کاربری نمایند. کافیست به ترتیب وارد حساب کاربری>>پروفایل کاربری>>تکمیل پروفایل شده و اطلاعات خود را به صورت رایگان تکمیل کنند.

از آنجا که افراد برای شروع همکاری، به صفحه پروفایل سایر کاربران مراجعه می کنند، تکمیل این صفحه اهمیت بسیاری دارد. در حقیقت اعتبار یک اسپانسر یا فرد جویای اسپانسر در صفحه پروفایل ایشان قابل تشخیص و تایید است. پس اگر به دنبال دیده شدن و افزایش شانس خود برای اسپانسرینگ موفق هستید هر چه سریعتر اقدام فرمایید. با تکمیل پروفایل کاربران، اسپانسریاب بهتر می تواند به شما کمک کند.

تکمیل اطلاعات پروفایل به ویژه برای اسپانسرها به شدت توصیه می شود. چراکه علاوه بر در اختیار داشتن یک فضای تبلیغاتی، امکان تماس داخلی و… نیز میسر شده است. بالطبع این قابلیت ها فقط تا تعداد محدودی از اسپانسرها رایگان خواهد بود. پس اگر قصد اسپانسر شدن و حمایت دارید، هرچه سریعتر نسبت به عضویت به عنوان اسپانسر و تکمیل پروفایل خود اقدام کنید. چنانچه مایل به نمایش اطلاعات خود به صورت عمومی نبودید، می توانید پروفایل خود را به حالت عدم نمایش درآورید. اسپانسریاب برای تبلیغ برند شما، چه در وبسایت و چه در پروژه ها آمادگی کامل دارد.

با تشکر

مدیریت اسپانسریاب


اشتراک گذاری لینک این صفحه با:

5 دیدگاه

  1. مهدیه
    1400-02-02

    من پروفایلم رو کامل کردم و وقتی که آگهی ثبت کردم بازدید پروفایلم بیشتر شد در صورتی که تا قبل از ثبت آگهی بازدیدی به اون صورت نداشت.
    اگر اسپانسر هستید لطفا پاسخ بدید من برای کسب و کارم که خیلی هم خاصه نیاز به اسپانسر دارم

    • گروه اسپانسریاب
      1400-02-02

      ضمن آرزوی موفقیت برای شما،
      و با تشکر از همراهی شما با اسپانسریاب، برای اینکه حق عزیزانی که در اسپانسریاب اقدام به ثبت آگهی کرده اند و بسته آگهی خریداری کرده اند محفوظ بماند این تمهیدات در نظر گرفته شده تا شانس یافتن یک حامی مالی برای این عزیزان بیشتر شود.

  2. اسپانسرجو
    1400-02-02

    مرسی از اسپانسر یاب

    • گروه اسپانسریاب
      1400-02-02

      سلامت و پیروز باشید.

  3. mahsa.M
    1400-02-10

    نیازمند اسپانسر مالی برای شرکت در کنفرانس بین المللی و همایش

اظهار نظر کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.