اسپانسرینگ رویدادها با چالش کرونا

اسپانسرینگ رویدادها با چالش کرونا

1399-03-28 4 دیدگاه

اسپانسرینگ رویدادها با چالش کرونا :

همه گیری کووید-19 باعث شده بسیاری از رویدادها در سراسر جهان لغو شده یا به تعویق بیفتند. از مهمترین رویدادهایی که تحت تأثیر قرار گرفته اند، بازی های المپیک تابستانی 2020 بود که به سال 2021 موکول شد. همچنین مسابقه آهنگ یوروویژن 2020، که به طور کامل لغو شد. به طور کلی هزاران رویداد در سراسر جهان، یا لغو شده یا به تعویق افتاده است. در عوض هزاران رویداد نیز با پخش زنده تلویزیونی یا از طریق کنفرانس آنلاین اصلاح شده اند. به هر حال چالش های جدیدی برای اسپانسرها و برگزارکنندگان رویدادها ، به وجود آمده است.

سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که در موقعیت فعلی تکلیف اسپانسرینگ چیست؟ آیا اسپانسرینگ رویدادها با چالش کرونا ممکن است؟

همانگونه که می دانید پزشکان و محققان زیادی در سراسر جهان به دنبال کشف دارویی برای این بیماری هستند. صدها تیم علمی به این هدف تشکیل شده است. حامیان مالی زیادی با شرکت های داروساز و تیم های محقق در این مدت شروع به همکاری نموده اند. تولید کنندگان در صنایع مختلفی مثل خودرو، پوشاک و لوازم الکترونیکی شروع به تولید ماسک و لوازم بهداشتی و درمانی کرده اند. در واقع نقطه اشتراک اسپانسرینگ و فعالیت های عام المنفعه، حمایت است. حمایتی که موجب خوش نامی و محبوبیت برند می شود.

باید خاطر نشان کرد، از سوی دیگر این شرایط برای رویدادها و فعالیت های مجازی کاملا خوشایند است. به صورت ناگهانی مخاطبین شبکه های اجتماعی چندین برابر شد. درست چیزی که یک اسپانسر رویداد آنلاین به دنبال آن است!

بالاخره باید دید که آیا رویدادها را می توان با شرایط جدید وفق داد یا خیر؟! فراموش نکینم، موفق ها همیشه در مراحل بحرانی از سایر رقبا فاصله گرفته اند.


مشاهده جدیدترین فرصت های اسپانسرینگ در اسپانسریاب


 

اشتراک گذاری لینک این صفحه با:

4 دیدگاه

  1. توجه : توجه:
    1400-02-02

    زمانیکه که شما توی این سایت و هر سایت دیگه ای عضو میشید و اطلاعات تماستون رو قرار میدید، امکان داره هر فردی (با هر هدفی) با شما تماس بگیره و دلالی کنه این وسط.
    فردی با من که آگهی برای جذب اسپانسر گذاشته بودم تماس گرفت و خودشو نماینده اسپانسریاب معرفی کرد، از طریق تیکیت به پشتیبانی سایت اطلاع دادم و گفتند که اگه کسی زنگ زد و خودشو اسپانسریاب و یا وابسته به این سایت معرفی کرد شماره تلفن و اطلاعاتشو بدید تا ازش شکایت کنیم. مراقب باشید

  2. mahsa.M
    1400-02-10

    نیازمند اسپانسر مالی برای شرکت در کنفرانس بین المللی و همایش، لطفا راهنمایی کنید

    • گروه اسپانسریاب
      1400-02-11

      برای جذب اسپانسر مالی می توانید بایستی پس از عضویت به عنوان “اسپانسرجو” ، یک “درخواست همکاری مالی” ثبت کنید. برای اطلاعات بیشتر به راهنمای جذب اسپانسر مراجعه کنید.

  3. تجهیزات فروشگاهی
    1400-02-18

    بهترین وبسایتی که تاحالا دیدم.ازتون متشکرم

اظهار نظر کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.