اسپانسرینگ رویدادها با چالش کرونا

اسپانسرینگ رویدادها با چالش کرونا

1399-03-28 0 نظر

اسپانسرینگ رویدادها با چالش کرونا :

همه گیری کووید-19 باعث شده بسیاری از رویدادها در سراسر جهان لغو شده یا به تعویق بیفتند. از مهمترین رویدادهایی که تحت تأثیر قرار گرفته اند، بازی های المپیک تابستانی 2020 بود که به سال 2021 موکول شد. همچنین مسابقه آهنگ یوروویژن 2020، که به طور کامل لغو شد. به طور کلی هزاران رویداد در سراسر جهان، یا لغو شده یا به تعویق افتاده است. در عوض هزاران رویداد نیز با پخش زنده تلویزیونی یا از طریق کنفرانس آنلاین اصلاح شده اند. به هر حال چالش های جدیدی برای اسپانسرها و برگزارکنندگان رویدادها ، به وجود آمده است.

سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که در موقعیت فعلی تکلیف اسپانسرینگ چیست؟ آیا اسپانسرینگ رویدادها با چالش کرونا ممکن است؟

همانگونه که می دانید پزشکان و محققان زیادی در سراسر جهان به دنبال کشف دارویی برای این بیماری هستند. صدها تیم علمی به این هدف تشکیل شده است. حامیان مالی زیادی با شرکت های داروساز و تیم های محقق در این مدت شروع به همکاری نموده اند. تولید کنندگان در صنایع مختلفی مثل خودرو، پوشاک و لوازم الکترونیکی شروع به تولید ماسک و لوازم بهداشتی و درمانی کرده اند. در واقع نقطه اشتراک اسپانسرینگ و فعالیت های عام المنفعه، حمایت است. حمایتی که موجب خوش نامی و محبوبیت برند می شود.

باید خاطر نشان کرد، از سوی دیگر این شرایط برای رویدادها و فعالیت های مجازی کاملا خوشایند است. به صورت ناگهانی مخاطبین شبکه های اجتماعی چندین برابر شد. درست چیزی که یک اسپانسر رویداد آنلاین به دنبال آن است!

بالاخره باید دید که آیا رویدادها را می توان با شرایط جدید وفق داد یا خیر؟! فراموش نکینم، موفق ها همیشه در مراحل بحرانی از سایر رقبا فاصله گرفته اند.


مشاهده جدیدترین فرصت های اسپانسرینگ در اسپانسریاب

به اشتراک بگذارید:

اظهار نظر کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.