اخبار اسپانسریاب : اسپانسر سوپرلیگ اروپا؛ JPMorgan Chase

اسپانسر سوپرلیگ اروپا؛ JPMorgan Chase

1400-01-31 8 دیدگاه

ظاهرا بزرگترین اسپانسر سوپرلیگ اروپا، بانک «جِی پی مورگان چِیس» باشد و در برگزاری این لیگ کاملا مصصم به نظر می رسد. با وجود اینکه یوفا و فیفا، به کلی با برگزاری سوپرلیگ اروپا مخالفت کرده اند اما به نظر می رسد اسپانسر آمریکایی در شروع به کار خود کاملا جدی است. مخالفان و موافقان زیادی هم دارد که این روزها بحث برگزاری یا عدم برگزاری این رویداد جذاب برای فوتبال دنیا را بر سر زبانها انداخته است.

به گزارش ایرنا، جی‌پی مورگان که یکی از بزرگ‌ترین بانک های سرمایه گذاری ایالات متحده محسوب می‌شود، این خبر را اعلام کرده اما از اظهارنظر در مورد رقم دقیق سرمایه گذاری خود در این تورنمنت جنجال برانگیز سر باز زد. سخنگوی این بانک اعلام کرد: می‌توانم تایید کنم که ما بودجه این توافق را تامین می کنیم اما در حال حاضر اظهارنظر بیشتری نخواهیم کرد.

انتظار می‌رود این بانک حدود ۶ میلیون دلار برای برپایی این لیگ انحصاری فراهم کند. براساس بیانیه منتشر شده توسط سازماندهندگان این تورنمنت باشگاه‌های آث میلان، یوونتوس، اینترمیلان، رئال مادرید، بارسلونا، اتلتیکو مادرید، چلسی، آرسنال، لیورپول، منچسترسیتی، منچستریونایتد و تاتنهام به طور مشترک حضور خود را در این تورنمنت اعلام کردند.

واکنش های مختلف افراد سرشناس به برگزاری سوپرلیگ اروپا:

اعلام رسمی راه اندازی و آغاز به کار قریب الوقوع این تورنمنت موج انتقادات را از سوی رهبران جهان، لیگ برتر انگلیس، ستارگان فوتبالی و هواداران را به همراه داشت. «بوریس جانسون» نخست وزیر انگلیس گفت که این پروژه برای فوتبال «بسیار مخرب است».

اما «جوئل گلیزر» یکی از دو سهامدار عمده باشگاه منچستریونایتد گفته است که این لیگ جدید، فصل تازه‌ای را برای بزرگ‌ترین باشگاه‌های فوتبال جهان آغاز کرده و حمایت مالی از فوتبال را افزایش خواهد داد. گلیزر در این لیگ جدید سمت قائم مقام را عهده‌دار خواهد بود. براساس تازه ترین ارقام، شیاطین سرخ بدهی خالصی معادل ۴۵۵.۵ میلیون پوند داشته و در دوران پاندمی کرونا ۶۰ میلیون پوند به بدهی‌های این باشگاه اضافه شده است.

آندره‌آ آنیلی رییس باشگاه یوونتوس و یکی از نواب رییس سوپرلیگ اروپایی خواهد بود. خانواده میلیاردر آنیلی عمده سهامدار بانوی پیر بوده و از طریق هلدینگ اکسور مستقر در هلند، در شرکت خودروسازی فراری و نشریه اکونومیست صاحب سهام هستند.

«فلورنتینو پرز» رییس باشگاه رئال مادرید و رییس سوپرلیگ، گفته است: ما در تمام سطوح به فوتبال کمک خواهیم کرد و آن را در جهان به جایگاه شایسته‌اش خواهیم رساند. فوتبال تنها ورزش در جهان است که بیش از ۴ میلیارد هوادار داشته و مسئولیت ما این است که به علایق آنان پاسخ دهیم.

 

{منبع: ایرنا}


.

اشتراک گذاری لینک این صفحه با:

8 دیدگاه

  1. sh.win12
    1400-02-02

    این رویداد برگزار نمیشه با اسپانسر یا بدون اسپانسر چون از فیفا مجوز نداره و کلا فاقد اعتبار

  2. ناشناس
    1400-02-02

    انگار ادمین خیلی دوس داره سوپرلیگ اروپا برگزار بشه (:-

    • مهدی
      1400-02-03

      داداش دیروز رسما گفتن لغو میشه مسابقات الکی خودوتون رو درگیر نکنین

  3. به دنبال جذب اسپانسر
    1400-02-02

    من چطور باید درخواست اسپانسر بدم؟ نیازمند حامی مالی قوی برای جشنواره بزرگ عکاسی قومی هستیم. با تشکر

  4. توجه : توجه:
    1400-02-02

    زمانیکه که شما توی این سایت و هر سایت دیگه ای عضو میشید و اطلاعات تماستون رو قرار میدید، امکان داره هر فردی (با هر هدفی) با شما تماس بگیره و دلالی کنه این وسط.
    فردی با من که آگهی برای جذب اسپانسر گذاشته بودم تماس گرفت و خودشو نماینده اسپانسریاب معرفی کرد، از طریق تیکیت به پشتیبانی سایت اطلاع دادم و گفتند که اگه کسی زنگ زد و خودشو اسپانسریاب و یا وابسته به این سایت معرفی کرد شماره تلفن و اطلاعاتشو بدید تا ازش شکایت کنیم. مراقب باشید

  5. allcreative20
    1400-02-03

    هنوز هیچ خبری نشده اسپانسر معروف شده، یعنی تبلیغات جهانی بدون هزینه، بدون پوشش رسانه ای و… خیلی جالبه!!!!!!!!!!!!!

  6. mahsa.M
    1400-02-10

    نیازمند اسپانسر مالی برای شرکت در کنفرانس بین المللی و همایش

  7. ناشناس
    1400-02-14

    اسپانسر رقابت های ورزشی در رشته mma بین المللی

اظهار نظر کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.