خلاصه اطلاعات

درباره اسپانسرجو

گروه مهندسین و مشاورین ایوان آنلاین این روزها در بازار متاثر از بیماری و محدودیت های کرونا به لطف مهندسین و مشاوران مجرب در حوزه ی ساختمان و املاک در حوزه ی آنلاین با بینشی استارت آپی شروع به فعالیت نموده است.
که این فعالیت بر پایه ایجاد تولید محتوا در رسانه های اینترنتی کمک به فروش و برند سازی دفاتر املاکی که تلاش برای به روز شدن و فعالیت در بستر آنلاین را دارند میکند.
و با توجه به نیازسنجی های موجود در بازار توسط تیم تحقیقاتی و همچنین زیرساخت های موجودی که گروه ایوان آنلاین در سطح استان البرز برخوردار است و مشتریانی از قبیل دفاتر املاک با سابقه و معتبر در مناطق استان البرز فعالیت های بسیاری را عهده دار است.
حال به دلیل حجم کارها و درخواست های مشتریان در این محدودیت ها مجموعه ی ایوان انلاین نیازمند افزایش اعضا برای برآورده کردن نیاز های مشتریان طرف قرارداد و همچنین سرمایه گذاری و تزریق مالی به مجموعه برای تکمیل تجهیزات و حمایت و پشتیبانی می‌باشد.
مجموعه ی ایوان انلاین در صورت هم افزایی و همکاری با حامی و اسپانسری که تمایل به همکاری مجموعه را داشته باشد در سهم اصلی شرکت درصدی را به توافق با اسپانسر سهیم میشود.