لینک دلخواه برای حساب کاربری خود بسازید!

Create a custom link for your account!

1400-02-28 8 Comments

لینک دلخواه برای حساب کاربری خود بسازید!

در این مطلب قصد داریم شما را با نحوه ساخت لینک دلخواه برای حساب کاربری تان در اسپانسریاب آشنا کنیم. قبل از هرچیز  باید به اهمیت داشتن یک آدرس کوتاه و اختصاصی بپردازیم. اصلا داشتن یک لینک اختصاصی چه کمکی به اسپانسرینگ می کند؟ در ادامه ابتدا به اهمیت تکمیل پروفایل کاربری شما در اسپانسریاب می پردازیم. سپس به نحوه ویرایش لینک دلخواه برای حساب کاربری تان اشاره خواهیم کرد.

 

اهمیت تکمیل پروفایل کاربری شما؛

فرض کنید برای اسپانسری با یک فرد تماس گرفته اید. در موارد شغلی، برای اینکه خود را معرفی کنید اقدام به ارسال رزومه می کنید. اما برای همکاری مالی و اسپانسرینگ می بایست اطلاعاتی کلیدی و مختصر نیز در اختیار طرف مقابل قرار دهید. در اغلب اوقات، فرد مقابل در هنگام تماس شما مشغول کاری است یا اینکه همه موارد مهمی که باید از شما بپرسد را به خاطر ندارد. از طرفی ما در فرم پروفایل کاربری، و فرم انتشار آگهی، این اطلاعات مالی مهم را از شما پرسیده ایم. پس قبل از هر چیز وارد پروفایل کاربری شوید و اطلاعات حساب خود را کامل کنید. هر چه اطلاعات شما کاملتر باشد احتمال توجه به درخواست همکاری شما نیز بیشتر خواهد بود. (به تصویر دو پروفایل زیر توجه کنید).

 

چرا باید لینک را کوتاه (دلخواه) کنیم؟

داشتن یک لینک کوتاه (آدرس اینترنتی) که آن را بتوانید در ذهن خود نگه دارید و برای اشتراک گذاری فضای زیادی اشغال نکند بسیار مفید است. البته ده ها سایت کوتاه کننده لینک برای این کار وجود دارد. اما امکان شخصی سازی آدرس پروفایل کاربری شما، برای معرفی شما به همکاران مالی که به آنها پیشنهاد همکاری داده اید نیز می تواند کمک کند. البته این دو مزیت، یعنی ساخت لینک دلخواه و ارائه اطلاعات ضروری به همکار مالی در SponsoryAB به صورت یکجا فراهم است.

برای مثال به جای اینکه بخواهید با هر فردی که مذاکره می کنید هر بار کلی اطلاعات رد و بدل کنید و زمان زیادی صرف بارگذاری ارسال و دریافت شود، می توانید با داشتن یک لینک اختصاصی با آدرس دلخواه خودتان این مسیر راه کوتاه تر کنید. ضمن اینکه لینک های طولانی اصلا ظاهر جذابی ندارند. حتی ممکن است ارسال یک لینک بسیار طولانی آزارهنده باشد. به هر حال، فقط کافیست تا به هر کسی که مذاکره می کنید یا پیشنهاد همکاری می دهید، فقط لینک صفحه خودتان را ارائه کنید. طرف مقابل نیز می تواند بدون هیچ دردسر و اتلاف وقتی مستقیما به صفحه شما هدایت شود. خبر خوب اینکه اسپانسریاب این قابلیت، یعنی امکان ویرایش لینک صفحه شخصی شما را فراهم کرده!

فقط کافیست پس از ورود به حساب کاربری، وارد بخش “پروفایل کاربری من” شوید. سپس “آدرس پروفایل” خود را ویرایش و در نهایت ذخیره کنید. حالا می توانید به جای ارسال اطلاعات اضافی و یا اتلاف وقت، لینک مخصوص به خودتان را به افراد مورد نظر بدهید. البته فراموش نکنید؛ قبل از اشتراک گذاری لینک تان، اطلاعات موجود را در فرم اطلاعات پروفایل خود تکمیل کنید.

Share this event by:

8 Comments

  1. allowTQ
    1400-03-09

    نیازمند اسپانسر مالی برای پروژه کسب و کار با سوددهی بالا هستیم

  2. M
    1401-12-16

    با سلام
    من برای شرکت در مسابقات جهانی کاراته به دنبال یک اسپانسر برای اعزام به اسپانیا هستم

  3. رضا
    1402-03-10

    با سلام من رضا ۲۳ تهرانم به دنبال اسپانسر برای ورود به مسابقات MMA هستم برای همکاری و هزینه ۲ اسپانسر ۱ من

  4. تولید کننده دستگاه تولید زغال
    1402-05-27

    تولید کننده دستگاه تولید زغال

  5. سررسید تبلیغاتی ایران امروز
    1402-06-14

    فروش تقویم رومیزی ایران امروز

  6. فرکشنال در تهران
    1402-06-15

    فیشیال در تهران

  7. رینوپلاستی در اصفهان
    1402-06-19

    رینوپلاستی در اصفهان

  8. سالن زیبایی
    1402-06-21

    سالن زیبایی

Leave a Comment

Your email address will not be published.